Melmus gayet iyi almış kiloyu. Siz ne zaman isterse emzirin. Aylık toplu kilo alımı dışında tartmayın bebeğinizi. Aynı yollardan geçtim boşa üzersiniz kendinizi. Sütünüzün bebeğinize yetmeye ihtimali cok cok düşük bir ihtimal. Anne karnında besleyen vücudunuz onu dışarıda da besler. Doğada hiçbir canlı sütüm yetiyor mu ay su gram almış bu gram almış diye dert etmeden emzirir gider. Biz insanlar böyleyiz maalesef. 😊 arada mama firmalarının dayatmaları da büyük tabi. Siz emzirin gitsin yüzyıllardır kadınlar böyle yaptı rahat olun lütfen. 🫶🏻