Mmelekoz günlük kilo artışına bakılmaz. Benim kızımda 1 haftada bakıyordum hiç kilo almıyordu öteki hafta toplu almıs oluyordu. Gereksiz yere evham yapıyorsunuz. Sütünü var bebeğiniz doyuyor çişini kakasını yapıyor sağlıklı. Kiloda gereken sınırlar içinde gayet iyi almış. Resmen kendinize dert arıyorsunuz gerçekten. Dışarıdan Bi gözle bakmaya calışın kendinize anlarsınız. Şey gibi düşünün kimi su içse kilo alır kimi de dünyaları yese kilo almaz. Her insanın metabolizması bir değildir. Doktorunuzu da ayrıca tebrik ederim, sağım yaptırmamış. Gereksiz sağım tazyik yapar bu da sütün sulanması demek asıl bu az kilo aldırır bebeğe. Lütfen Doktorunuzu dinleyin bebeğinizin tadını cıkaron gereksiz yere üzülmeyin 💜