BARTUMOM verdiğim dilekçede Pzrtsi salı çarşamba toplamda 3 gün 22.5 saat olarak yazdım.İnsan kaynakları kabul edilmiştir dedi. Bölge müdürüm asla kabul etmiyor gün sabitlemem diyor.Bugün bi avukatla görüştüm siz beyan etmişsiniz dedi sizi o günlerde çalıştırmak zorunda dedi. Ayrıca başka şubelerde kısmi çalışanlar sabit günlerde çalışırken bana böyle demeleri ayrımcılığa giriyormuş o sebeble de ayrı bir dava açılabilirmiş. İş mahkemeye gitsin istemiyorum çözülsün istiyorum ama ortayolu bulmaları lazım.Yarın insan kaynaklarıyla görüşücem 2014 ten beri çalışıyorum aynı firmada asla hakkımı bırakmam