Merhaba kısmi süreli olarak haftada 3 gün işe döndüm. Ben çalışma günlerimi sabitlemek istiyorum fakat yöneticim sabitleyemezsin her hafta farklı olucak diyor. Ben ard arda 3 gün çalışmak istiyorum mesela bu hafta şiftimi aralıklı yapmış. Bu konuyla ilgili bilgi sahibi olan var mı mesela insan kaynakları ile görüşsem 3 gün sabitlemeleri için bastırabilir miyim bu hakka sahip miyim ? Yada detaylı bilgiyi nerden öğrenebilirim