bisenakillisinzaten Arkadaşlar ben pek kalabalık misafir ağırlamıyorum. O yüzden de tecrübem yok. Sizce bu yemekler 7 kişiye yeter mi? Et kavurma olacak 4 su bardağı pirinçle de pilav yapcam
hayal_perest bisenakillisinzaten bana az geldi. Ayrıca dolma kişi başına 1 tane düşüyor sanırım. Bikaç bişeyler daha ekleyin menüye
bisenakillisinzaten hayal_perest evet bir tane fazla çıkıyor bir de. Dolma, yoğurt çorbası, pilav, kavurma, salata, yoğurt olcak. Yanına ne ekleyebilirim
Rdn Zahkrii bence dolmayı ortaya koysı yanına da salata be bir ekstra zeytinyağlı ile Kimse istemez bitşnce🥶
siyah3430 bisenakillisinzaten eti sebze ile sotelersen daha fazla çıkmış olur. Yanına yoğurtlu bir salata yada mevsim salata ile yeter canım
lalbg bisenakillisinzaten ortaya salata ya da meze yapacak mısınız? Eti mantarlı yapın sonra kaşar koyup fırına atın. 4 su bardağı pirinçten pilav fazla olur ben dün 8 kişiye 3 su bardağından yaptım baya da kaldı. Biber dolması kişi başı 1 tane düşüyo gibi olmuş bence çok olmamış o. Kısacası yetmez🤷🏻♀️
bisenakillisinzaten lalbg yoğurt çorbası, kavurma, pilav, dolma, salata, yoğurt, revani olcak. Dolmayı iki servis tabağına koycam isteyen alcak, pilav ayrı tabaklara kalıpla koycam. Başka ne yapabilirim
Pandayavrusu28 bisenakillisinzaten biberler az servis tabağına koyup ortaya koyun Yapabilirseniz bı börek yapın çeşit olsun et kavurma pilav tamamdır mercimek çorbası isterseniz yaoabilirsniz
NurY bisenakillisinzaten kız 🤭🤭 bu biberler niye sayılı keşke karışık yapsaydın biraz patlıcan sivri biber , kabak biraz da sarma hem lezzetli olurdu hemde bol bol yerdi herkes ,
Ece bisenakillisinzaten dolma iki tane biber koysanız yetmez ette az gibi ben bunu tek öğün yapıyorum iki kişiye