lilyummm Asel_lena_mom bu ara Aslan ismine çok denk geliyorum. Böyle aslanlı kıyafetler oyuncaklar güzel olur aslında😁 Oğlumun adı Çağlar. Umut ismini de çok severim. Umut olsun diye çok istedim ama eşimin tarafında var diye koymadık
Asel_lena_mom lilyummm Ben doğukan , göktuğ bunları çok beğenmiştim ama çevremde olduğu için koymak istemiyorum 🙄
ikiKudurukAnnesi Ben Asil ismini çok begeniyorum ama eşim istemiyor ondan koyamadım hatta kızım Asel olum Asil olacak derdim ama olmadı 😂Mirza ve Mete de güzel bence bir de Görkem 😂
Deletedmom_22 Asel_lena_mom Oğlan mı geliyor kanka 😂🌚 Alpaslan olabilir Bnm bir arkadaşımın oğlu Aliaslan😁
Asel_lena_mom Deletedmom_22 Erkek dediler kanka 😂 bakalım nasıl olacak kıza alıştık erkek çok tuhafıma gidiyor