AselLina1 watermelonlove Ya hamilelikten sonra göğüslerim çok büyüdü düğmeliler genelde olmuyor düğme araları hep bi açık kalıyo 😢 O gün için sağıp vermeyi düşünüyorum
Gereksizorg AselLina1 elbise çok güzelmis 🥰 güle güle giyin ya bende Mevlüt yapicam bende düşünüyorum elbise bir türlü bulamadım bulduklarim da hep pahalı bu elbise ne kdr bu elbiseyi nereden alicaksiniz güvenilir bir sayfadan mi rica etsem soyliyebilir misiniz
AselLina1 Gereksizorg 400 tl bu elbise 😢 stilifeofficial sayfasında var daha önce alışveriş yaptım ben güvenilir
Gereksizorg AselLina1 oo biraz yüksek gerçi piyasaya göre iyi bile en uyduruk bir elbise bire 300 ne. Yazikki
AselLina1 Gereksizorg Aynen pahalı ama yapacak da bi şeyim yok ☺️ Farketmeden sizin de postunuza yazmışım 😂 Oraya attığım elbise daha güzel 😂