Eviniz ya da ortam sıcak olacaksa almayın derim çünkü çok daralıyor insan sıcakta bu elbiselerin içinde. Hem de hemen kokuyor şifon tarzı kumaşlar. Kolları da göze hoş geliyo ancak bana aşırı kullanışsız geliyo bebeği kucağıma alacakken bile engel oluyo kumaşın dökülen kısmı. Ama elbise bakınca çok güzel. Soğuk havada ve hiçbir iş yapmayacaksam tercih edilir😂🍀