ayseeeasln21 aylizinannesiii İzmir’de yaşıyorum hava baya sıcak sadece zıbın giydiriyorum ona rağmen terliyor
Busraata aylizinannesiii mersin çook fazla sıcak klimayla durdugumuz halde askılı penye tişört ve şortla yada tek bir tulumla durduruyorum zıbını kaldıralı 2ay oldu 😄
Denizzz88 aylizinannesiii izmir de çok sıcak ben sadece üzerine kolsuz bi tişört giydiriyorum altında bezle duruyor şort giydirmiyor bide o terletmesin diye yada sadece bi zıbın giydiriyorum. Buarada gün içinde 2-3 defa değiştiriyorum üstünü sırtı terledikçe
_ipekk18 aylizinannesiii aynen kuzum öyle valla felaket sıcak okadar emiyor su içiyor ama terle atıyor bu sefer çiş yapmıyor anlamadım 😔
AliKuzey12 15 aylık , ev 28 derece zıbınla geziyor zıbınla yatıyor, uyuturken en son ince müslim bez örtüyorum o kadar
Deletedmom_23 aylizinannesiii Haziranda İstanbuldaydım. Sadece zıbınla ya da tshirt ve şortla duruyordu zıbınsız. Kayseride yaşıyorum. Burada gölgede esiyor. Zıbın üstüne şort, tulum, tshirt ince şeyler giydiriyorum. Yazın çorap giydirmiyorum
SunnyG aylizinannesiii klima alma şansımız yok maalesef. Bugün çıkıp vantilatör alacağız. Aşırı sıcaklar geliyormuş bir de eyyamu bahur mu ne.
babyackgz aylizinannesiii kocaelindeyiz kızım 1.5 yaşında sadece zıbın giydiriyorum oğlum 6 aylık ona da zıbın ve ince yazlık bi şort giydiriyorum