aylizinannesiii Kızlar İstanbul’a geldim ve inanılmaz boğucu bir sıcak atlet ve şort giydiriyodum 22 aylık evin içinde bütün camlar açık bir gram esmiyor sadece atletle mi durdursam siz nasıl giydiriyorsunuz
BenBuyumSevgilim aylizinannesiii sade atletle kalsın canım hatta ben adanadayım küvete su koyup içinde oynatıyorum günde bir defa😁
AyazMerve aylizinannesiii Evet ya birkaç gündür özellikle çok sıcak , normalde de terleyen bi insanım zaten yaz ayları hiç bana göre değil 🥹
BenBuyumSevgilim aylizinannesiii ouuvvv adanada klimasız asla durulmuyor canım yaa☹️ zavallı bebeler..
SunnyG aylizinannesiii klima alma şansımız yok maalesef. Bugün çıkıp vantilatör alacağız. Aşırı sıcaklar geliyormuş bir de eyyamu bahur mu ne.
sSchildmaiden Kızlar bizim de evimiz çok sıcak ama ben çoğu zaman tek bir zıbınla. Aşırı bunalırsa soyup yıkıyorum öyle duruyor anc rahatlıyor
aylizinannesiii _ipekk18 bizimde evin içi şuan 29.5 zibini bile cikarasim var kapı cam açık olmasına rağmen
_ipekk18 aylizinannesiii aynen kuzum öyle valla felaket sıcak okadar emiyor su içiyor ama terle atıyor bu sefer çiş yapmıyor anlamadım 😔
Istanbul01 aylizinannesiii 22 aylık oğlum bezsiz ve zıbın ile evde geziyor 😃 bizde silivrideyiz pencereler açık esiyor hemde😃
sSchildmaiden Ben musluğu açıyorum ılık vücudunu yıkıyorum saçlarını başını yıkıyorum en son ayaklarına tutuyorum 5dakikada rahatlıyor😂