Brutal-Betty benim de gebelik döneminde çıktı 10 ya da 14′tü.Bebeği etkileyen t4 dü sanırım.Sabahları aç karnına alması gereken bir ilaç var ilacı aldıktan yarım saat sonra en erken yemek yemesi getekiyor yani benim doktorum öyle demişti.Bir de troid ilacını içtikten sonra başka bir ilaç içecekse eğer araya en az 4 saatlik bir zaman dilimi girmesi gerekiyor demişti doktorum.Her ay düzenli takibi yapıldı çok şükür bir sorun olmadı.
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Sizin de başınız sağolsun,Rabbim sabır versin.