Kızlar tsh geçen ay kardeşim gebelik düşündüğüçin tedaviye başladı folik asit ve tiroid ilacı 2.55 di değeri geçen hafta hamile olduğunu öğrendi bugün kontrole gitti 5+5 haftalık hamile TSH DEGERİ DE 4.55 olmuş aynı durumu yaşayan var mı bı sorun oluyor mu gebelik de ya da bebek de