19032020 Oğlumda da var, İstanbul’da bir alerji hekimi var Prof ona götürdüm ben. Kortizonlu iğneyle düşüyordu yalnızca ateşi. Antibiyotik kullanıyorduk sürekli. Reha bey bi ilaç tavsiye etti onu kullandık bağışıklığı için gerçekten çok iyi geldi. Bir kaç ay sonra yine başladı her ay ateşlenmeye. Şimdi ben tekrar gidicem ona 😔 Bakalım başka önerisi olacak mı..