Cmre1922 2 ay önce kızımın kulağını deldirdim diye linç yemiştim,hanei tecavüz diyene kadar vardı 🤣1 yaşından sonra deldirmeye Uygun..şimdi bir jaç kişi 2-3 yaş vs diyecek ama 1 yaşını doldurunca deldirin..ileride çok zorlanırsınız..asılmalar vs o zaman başlar..şimdi asılması vs yok, alıştı,ağlamadı benim kızım,1-2 dk aızlandı gibi sonra geçti gitti ve Yara bere olmadı hiç😊 yiğenim 7 yaşında annesi kukağını deldirirkn diper kulağı deldiremedi çocuğun korkusundan, acısından.. tek delik kulak ile geziyor..uani küçükken ne yaparsan kar, sünnet gibi düşünün 😊 bazıları kendi vereceği karar desede ileriki zamanda acıma hissi,travma vs olabilir..kız çocuğu nede olsa,takıya vs heves edecek…1 yaşını doldursun,heöen deldirin,hiç korkmayın 😊😊