Bebeişlerimz aynı cnm bnmkide 2600 doğdu ilk ay emmedi kuvezde biberona alıştığı için sağarak verdim 50 gunden sonra memeye alıştı sennki gibi ozamn dan beri maks 5 dk. Emerdi hatya şuan buçuk aylık ve 2 3 dakka emiyor 1 2 aydan beri. Buay meme reddide yaşıyoruz. Emzirmk bnm için çok zorlu bi süreç haline gekdi sabrediyorum en azından 6 ay bari emsin diye. Bunara doymuyor gibi geliyor ya atak ayından dolayı huysuz yada duymadığından böyle ağlak birşey oşdu iyice. Mama ver demediler ama vkalkvermeyesam bile biberon istemiyor şimdide. Kaşıkla da iki üç kaşık sonrası oyun oynar gibi tükürüyor. Valla bir an önce ek gıda zamanı glsin istiorum. Tok tutucu şeyler yesin istiorum eskiden gece bari sütüm bol olurdu şimdi ozamnda az gliyo sıkıntı stres bebeğin az emmesi derken sütler azalıyor yani. Bebeğinn aldığı kiloda iyi bnmki gibi hemen hemn. Ama 3 aydan sonra çok yavaşldı bnmkisi. 3. Ay 700 4.ay 500 aldı 4 ay 10 gunlkken bidaha kontrolu vardı 100 gr almıştı 10 gunde doktor bişey demedi yine bakalım 6. Aya kadar nekadr alcak