Ariyaarya neden mama verme gereksinimi duydunuz doktorunuz mu başlattı? Daha çok küçük ve emmek için büyük efor sarfedip yoruluyolar. Benim bebeğimde yaklaşık altı aya kadar çok kısa emerdi ama sık sık emzirirdim. Bazen yarım saatte bir emdiği olurdu her ağladığında meme verdim hiç mama kullanmadık. Az emdiği için Sık sık emzirin bence kilo alımında sıkıntı yoksa boşuna mama vermeyin bir süre sonra memeyi bırakabiliyo mana alan bebekler