Birprensesannesiii3850 Çıtalarını ölçülerine göre marangozda kestirmişti eşim kendisi monte edip boyadı. Tam hatırlamıyorum ama o zaman yani geçen sene 200 civarı tutmuştu çıtalar. Nevresim takımı süngerler ve korumalık kumaşlarına da ben 300 küsür vermiştim. Şimdi tabi bu fiyatlar zor ama o zaman baya uyguna gelmişti
Şimdi merak ettim baktım 1 senede 3 katı olmuş malzemeler şaka gibi 😳

