Birprensesannesiii3850 Kızlar kızım 16 aylik olcak mobilya besigi var ve hic uyumadi icinde saga sola cok dönüyor deli yatiyor ayaga kalkiyo besikte onun icin yerde yatiriyorum ama park yatak alsam fayda edermi diye dusunuyorum ne kadar süre kullanablirim
Kuzeybabyy Birprensesannesiii3850 çok deli yatıyorsa park yatakta rahat edemez alanı kısıtlı oluyor hiç almayın bence montesörri düşünebilirsiniz serw serpe yatar
Kubrasolmmaz Birprensesannesiii3850 bizde var çok güzel hem kullanışlı hemde bşr yere gidince taşınabilir
irva Birprensesannesiii3850 Deli yatıyorsa park yatak almayın.Ben 7 aylıkken almıştım.Oğlum sonradan deli gibi yatmaya başlayınca park yatak ona dar geldi yatamadı onda sinirleniyordu onu görünce.😃
busraaldemir1485 Birprensesannesiii3850 çocuğunuzun nasıl uyuduğuna bağlı bu bence. Bizimki memede uyuyordu sonra yatağa koyayım derken utanıyordu park yatak da alçak seviyede. Ben memnun kalmadım o yüzden özel yapım Montessori yaptırdım çok kullanışlı. Yaninda onu uyutup çıkıyorum yataktan sere serpe yatıyor çitleri de ben biraz uzun yaptırdım uyansa bile düşmüyor yatağı da yere yakın yaptırdım uyanınca kendi inip geliyor isterseniz modelini atabilirim ben müthiş memnunum park yatağı sattım 2.cocukta kullanmam diye.
Metehann12 ya ayı büyükmüş aslında park yatak yerine Montessori tarzı yatak alın direk bence ona alışsın park yatakta Max 2 yaşına kadar yatar yani
busraaldemir1485 Birprensesannesiii3850 çitleri uzun yaotirirsaniz düşmez bizimki ayağa bile kalkıyor düşemiyor asla.
Umay_ Birprensesannesiii3850 Eğer park yatağın ölçüleri geniş olursa 3 yaşa kadar rahat yatar. Benim kızım 2 yaşında oldu hala kullanıyoruz. Bir sene daha kullanırım diye düşünüyorum. Artık ne kadar giderse. Kızım da deli yatar ama rahat ediyor içinde. Kraft calipso elite bizim park yatak. İçi gayet geniş 😊
Eliftoprak44 Umay_ aynısını kullanıyorum 70-120. Ama oğlum sığmıyor. İki yaşına girecek asla yatamıyor. Normal yatak alıcaz
Tanemduygu Birprensesannesiii3850 canim merhaba kizim suan 4 yasinda dogmadan bu sepet besiklee varya ondan aldim bi hevesle sadece 1 ay kullandim sinra yine bi hevesle anne yani aldim onu hic kullanamadim herkes park besik al dedi amaan o ne ya ole dedim almadim sinra bu mobilya besiklee var ondan aldi annem 5 ay filan kullandik sonra onada by by son care park besik aldim kafama tukureyim neyin inadini yaptiysam keske en basindan alsaydim dedim daha yeni kaldirdik kizima oda yapacagim icin 4 seneye yakin kullandi hala kullanirdida oda yaptik
Birprensesannesiii3850 Tanemduygu ya benimde tek sıkıntım deli gibi uyumasi alırimda bosa gider diye korkuyorum 2. El alip denemeyi dusunuyorum zaten mobilyaya birsuru para verdm hic yatmadi belki bundada uyumaz korkusu var acikcasi bnde ama deniycem galiba sansimi
Zlm Birprensesannesiii3850 valla ben doğusunda park yatak almıştım uzun zamnadir içinde çok rahat benimkide buz oaten işi gibi her cm ini kullaniyo yatağın içinde emekliyim ayak ucundan baş ucuna geliyo orda yatiyo o yüzden için rahat cikamiyo içinden
UraSsmom Birprensesannesiii3850 16 Aylık park yatak için büyük bence. Büyük oğlum alt kademeye geçtiğinden beri istememişti park yatağı 8 aylık falandı bıraktık en sonunda. Küçük oğluma kullanıyorum şuan için o rahat 9 aylık. Ama 16 aylık siz Montessori yaptırabilirsiniz daha rahat hareket eder. Büyüğe yaptırdım ben 100*200 sere serpe yatıyo
UraSsmom Birprensesannesiii3850 Valla kalkıp çekmeye üşendim öyle yorgunum ki 😅 Eski fotoğraf 🌸 Parçaları alıp eşim monte etti boyadı ben de çarşaflarını kenar korumalıklarını dikmiştim