Misracalik bym erkeğe benziyor kafa yapısı nub teorisine gore söylüyorum normalde ama cıkıntı gözükmüyor ne aşagı doğru nede yukarı doğru ultrason resiminden dolayı farklı pozları varsa onlarıda at istersen belki onlarda bellidir
bym Misracalik en soldaki çıkıntı aslında çok net ama biraz yatay gibi. o yüzden kafam karışıyo. baya pipi gibi geliyo resimde bakınca 🤣 ama nuba göre sanki o yukarı olmalı erkekse. açıyı kestiremedim ben de. ayy bilemedim valla :))
Misracalik bym acısı daha yukarı dogru kızda daha aşagı oluyor ben erkege benzettim hayırlısı neyse o olsun inshallah