Omurbebek valla benm kız güzel toparladı irmikle. Prematüre doğmuştu yAni asırı zayıftı ek gıdaya da doktor 5. Ay başladı. Doktorumuz Ali Fuat serpen di bilirsiniz belki ona sormuştum irmik ve pirinç ununu tek basına bsy ifade etmez meyvelerle kuruyemişlerle tadlandır demişti gayet iyi geldi kuzuma. Smdi 20 aylığız ve akranlarına yetişmiş durumda cok şükür yAni öyle ay nasıl verirsiniz verme gibisinden konuşanlara bakma bnce. Eğer geriden geldiğini düşünüyorsan hatta öyle bile OlmaSa tatlı niyetine bile o şekilde yedirebilirsin