Omurbebek ben yeni vermeye başladım hipp in pirinçli diye geçen bir kaşık maması var aslında içinde sadece pirinç unu var. Normalde yulaflı, tahıllı kaşık mamalar tercih ederdim ancak benim gluten alerjim olduğu için bebeğime de kullanamıyorum. Belki onun da alerjisi vardır diye. Pirinç ununu anne sütü ile karıştırıyorum ve cıvığa yakın bir kıvama getiriyorum. Ama yeni başladığım için çok az veriyorum günde 2 tatlı kaşığını geçmiyor