Zynp555 merhaba, benim tam mastit diyemem ama göğsümün bi’ yerinde inanılmaz ağrı ve sertlik vardı. 3 gün geçmedi hafif ateş de yapmaya başlayınca internette okuyup, o göğsümde ters emzirmeyi denedim. Orda biriken sütü emdiği için hemen düzeldi. Nasıl ters emzirileceğine de isterseniz bakın google’dan. Muhakkak deneyin. Geçmiş olsun