Caglarass iki_prens_annesi Denebunu bana küstü herhalde 3 kere arka arkaya kutu kaçırınca. Bu ay da yok 😂😂
demioz ben 5 ay üst üste kutu aldım her ay güncelliyordum bilgileri ve mutlaka her ürün için yorum yapıyordum ama aylardır hiç kutu alamadım
Sessiz_oyuncu iki_prens_annesi kız valla sen benim şansım oldun bugün he. Sen bu postu açmasaydın ben kutu alamıcaktm heralde 😄 siteye girim dedm anket doldurdm 2 tane peşine hemen ücretsiz kutu tanımlandı. Valla çok ballıyım ya 😁 sağol teşekkr ederm ya valla
iki_prens_annesi Sessiz_oyuncu ay bide iki tane hemde 🤩 biri senin biride bnm ozmn 😂 gule gule kullan cnm neler cikti peki 🥰
Sessiz_oyuncu iki_prens_annesi yok canım iki tane değil 2 anket gelmşti onları doldurayım bari dedim. Sonra mail geldi temmuz ayı kutusu diye. Resmini atıcam neler geldiğinin.
iki_prens_annesi Sessiz_oyuncu he pardon cnm yanlis anladim banada anketler geldi ama ses seda yok yaww 🙄