Nispet olsun diye söylemiyorum ama günde en az 10 kez annemle konusurum görüntülü ararım normal vsvs uzakta olduğu için sürekli danışırım ederim, ben aramadığımda o arar bugün geciktin niye aramadın diye. Bunları şunun için söylüyorum bazı evlatlar farklı oluyor yani annemle böyle iletişimim olmasına rağmen bazen başkalarına dolduğunda bunaldığında bana yansıtır. Belki annenizde diğerlerine nazı geçmiyor diye size yapıyordur. Sizde çok dert anlatmayın bakın bi sorun bu mu. Hiçbir anne evladıyla kötü olmak istemez sanmıyorum arada sorunlar olur ama önemli olan sorunu görmekte. Ve bence eşinize de yansıtmayın o yabancı anneniz için siz evlat olarak çözsenizde o kin duyar siz arada kalırsınız