Direk eşine yansıtman yanlış, yarın öbür gün siz iyi olursunuz eşiniz unutmaz. Çocukluk yapmışsınız. Annenizin yaptığı doğru değil ama kardeşinizin söylediğinden insanları bunalttığınızı çıkardım ben. Bazen kendini geri çekmek gerekir geri çek ama kardeşine de ağlanma. Bırak onlar sorsun şu sıkıntın vardı naptın halledebildin mi diye. Benim bi yengem var her ortamda aynı sıkıntıları dinlemekten boğuyo insanı sürekli aynı şeyi anlatıyor derdi de dert değil milletin dedikodusu o yüzden hiç bi ortamda istemiyoruz bi şey de demiyoruz geldiğinde ama çağırmıyoruz da. ortama ayak uydurabilen insanlar her zaman kabul görürler aile de olsa..