Asklepios Minikkuzum1999 ben ayın 13 ünde yaptım başvuru ama hala vakıf değerlendirmede. Sizin ne zaman çıktı sonucu kaç hafta oldu
Minikkuzum1999 Asklepios ben haziranın 30 da başvuru yapmıştım canım önce süreç devam ediyor yazıyordu sonra 15 gün sonra kabul edilmiştir yazdı bugünde ödemeniz hazırdır yazdı
Bombaikizleri MinnakAsel cnm bende annemlerin adına başvuru yapacağım da onlar anlamıyor diye. Orda bi hesap numarası bölümü var mıydı acaba siz başvuru yaparken ? Annemin hesap numarası yok da PTT ye yatmaz mı acaba