ebz09 MinnakAsel ödemeniz hazırdır diyor nerden alabilirim birde her ay mı yatacak acaba bu aile yardımı diyebgeciyordu ev hanımlarına olana basvurdum
MinnakAsel ebz09 kuzum benimde ödemeniz hazırdır diyor ama PTT kurum odemelerinden çıkmıyor 144 arıyorum düşmüyor ogrenirsem bilgilendiricem seni de evet her ay yaticak Mayıs ayına kadar
MinnakAsel ebz09 ben iban görmedim sanırım hepsi PTT yatıyor kimlik ile cekiyosunuz sizin 144 arıyorum acarlarsa bilgi alıp sizde de yazicam
minikcivcivlerinannesi Arkadaşlar sizler ne zaman başvuru yaptınız. Bende yaptım ama yanında süreç devam ediyor bulunduğunuz sosyal yardım vakfına iletildi diyor galiba. Birde ben dün yaptım başvuru arkadaşım haber etmişti dedi yap diye. Beni de bilgilendiirir misiniz
MinnakAsel minikcivcivlerinannesi bayramdan önce başvuru yapmıştım siz dün yaptiysaniz anca iki haftada Sonuçlanicaktir
Minikkuzum1999 MinnakAsel ben yapalı bir ay oldu canım çok şükür ödemeniz hazırdır diyor size ne kadar çıktı
minikcivcivlerinannesi MinnakAsel teşekkür ederim canım bilgi verdiğin için umarım bize de çıkar rabbim 🤲
Begum26 MinnakAsel merhaba bende de onaylandı hatta miktar da gözüküyor yatmamış yattığını nerden öğrenebilirim
MinnakAsel Begum26 ay bende de öyle 144 arayın ben arıyorum çok yoğun düşmüyor onlar söylüyorlar bilgi alırsam söylerim sizede
Begum26 MinnakAsel ya çok sağolun aradığınız zaman farklı il olarak farkediyor mu ben Ankara’da oturuyorum