Pikapikapikacuuu Diyetisyenle ilerleyip sağlıklı kilo vermek istedim. Ve en önemlisi yağdan ve ödemden verdim. Bu süreçte diyetisyenim çok yardımcı oldu. Kendi kendime diyet yapıp sağlıksız yapmak istemedim. Harfi harfi dediklerine uyup ilk etapta bi hafta da 5 kg verdim. Sonra diğer haftalar daha kolay oldu vücudum buna alıştı ve hatta 1 ay değil 3 hafta da 62 kilodan 54 e düştüm. Şu an da 53 kg ve baya zayıfladım :) aslın da umudunu yitirmemek ve sadece biraz sabır etmek gerekiyor. Pozitif olmak gerekir :)