ikikizannesi 4 doz oldum. Şu an ailecek hastayız test vermedik ama grip gibi anlamadım. Toplumsal bağışıklık kazanıyoruz birbirine bulaştıran bulaştırıyor. Ben iki sene eve kapandım resmen. Bu iki haftadır çıktım kızım terledi üşüttü noldu bilmiyorum ondan bize bulaşti. Kızım iki gün ateşi oldu iyileşti, ben ve eşim 4 gün hâlâ devam ediyor , covid olabilir mi🤔 aşı olmayi düşünmüyorm şu an, eşim 5 doz oldu.