ikikizannesi Kizlar bnm 4 doz asim var en son aralik ayinda asi oldum suan malum vaka cok fazla bi doz daha olsammi acaba diye düşünüyorum covitten korkuyorum sizler naptiniz bu kadar asi olab varmi
Ece__ ikikizannesi ben de 4. Dozu olmayı düşünüyorum ama yakınlardaki hiçbir hastanede aşı randevusu bulamıyorum şu an
alptoyyy ikikizannesi 2 tane oldum birdaha asla olmam öldüm öldüm dirildim yan etki yaptı kovit olsam daha hafif atlatırdım galiba
Derya-Anne ikikizannesi doğum yaptıktan sonra 3 doz oldum iyice bünyem değişti aşılardan sonra 4.cu doz çıkıyo ama yaptırmayı düşünmüyorum
ikikizannesi Ece__ bende 4 doz oldum esim olmami istemiyor cevremizde cok kalp krizi geciren oldu asilardan kaynakli oldugunu dusunuyorlar bilemedim olursam 5. Doz olacak ama ne gerek var diyor mutasyon gecirdigi icin surekli asida etkili degilmis cok
ikikizannesi alptoyyy ay evet arkadasimda asidan sonra covit gecirdi resmen cok kotu oldu gecmis olsun ama asidan degilde vucutta hasta etmeyecek derecede virus oldugunda asiyi vurunca antikorlar carpisiyormus dr 😂😂 boyle demisti
ikikizannesi Derya-Anne bn 4 dozuda hamileyken oldum sonuncuyu hemen dogum oncesi 😂 hastanede kapmayim diye dogumdan snra evdeki herkes hasta oldu inatla test vermedi esim biseyim yok diye ama annemle temasliydi mesela oda hasta oldu cocuklar falan ben sadece cok az bi kuru oksuruk azicik bi bogaz agrisiyla gecirdim acaba o covitmydi diyorum
Derya-Anne ikikizannesi valla bilemiycem bende doğumdan hemen sonra yaptırdım ilk aşımı aşıdan 3-4 gün sonra annemler bize geldiler 2 gün sonra testleri pozitif çıktı aşıyı yeni yaptırdığım halde banada geçti benden kızıma ve eşimede geçti ama eşim karantinaya alırlar diye test vermedi banada verdirmedi ama büyük ihtimal covittik çünkü annemlerdeki belirtilerin aynısı bizde de vardı ama çok şükür yeni doğan bebeğime geçmemişti 1 haftalık falandı o zaman üçümüz hafif atlattık
Alygkc Dört doz oldum ama aşılardan sonra sürekli halsizim ve bunu çevrenden cok duyuyorum bir daha yaptırmam ben
gizzzy35 ikikizannesi Hiç olmadım. Çünkü komşumuzun beynine pıhtı attı. Bir yakınımız kalp krizi sonucu hayatını kaybetti. Düşünmüyorum..
Lagertha ikikizannesi iki doz yaptırdım. Bilseydim yaptırmazdım. Geçen ay durduk yere 15 gün boyunca gece gündüz inanılmaz kalp çarpıntısı yaşadım. Daha önce hiç olmamıştı. Kaç tane doktora gittim bişey bulamadılar. Aşıdan dolayı olmuş olabilir mi diye sordum kimse ses çıkarmadı.
SulNur Hiç olmadım. Olmayı da düşünmüyorum. Kulaktan duyma ya da televizyondan görme bilgilerle değil, yabancı makaleleri okuyarak bu karara vardım. Ve hiç covit olmadım 👍🏻
Ates_mami ikikizannesi aşı olmadım. Covid geçirdik. Ailecek eşim çocuklarım annem kardeşlerim hepimiz aynı anda pozitif olduk. Hepimiz de o zaman asisizdik. Ve eşim hariç hiçbirimizde halsizlik bile olmadı. Eşim sigara alkol kullanmaz ama hastanede 1 hafta yattı. Ciğerlerine indi. Çıkınca da aşıyı düşünmedi. Annem sigara alkol var yaşı da var. En çok annemden korkmuştum ama annem bana yanlış test mi yaptılar bende birşey yok ben hasta değilim dedi durdu. O kadar belirtisizdi. Sonra annem babam 2 doz aşı oldu seyahat için. Kardeşlerim de işi dolayısıyla oldu. Biri THY’de biri öğretmen. Zorunda kaldılar yoksa onlar da olmayacaktı. Umarım aşı olan olmayan pişman olmaz bu durumdan.