Elif311 Burcubuse26 benimde çok zordu o dönem . Ben o dönem bu kavanoz meyve pürelerine başlamıştım sırf artık birşey yesin diye
Burcubuse26 Elif311 😒😒 bu diş dönemi nasıoil oluyor çıktı diyelim sonra aralarında günmü Oluyor yoksa hep böylemi geçicek 🤣
Elif311 Burcubuse26 valla bizim 8. Ayda işte üstteki 4 diş birkaç gün araa ile çıktı 14 aylık olacak şuen daha diş yok 😅