Gerçekten iyi hissetmiyorum bayramdada hepimiz covid geçirdik bebeğimde bende huyu suyu herşeyi değişti ataktanmı hastalıktanmı diştenmi bilmiyorum ama bana bişey oldu tahammül edemiyorum uykusuzluktan ağlıcam oturup dinleyemiyorum hergün her sabah kabus gibi uyanıyorum mutsuzum mutsuz uyanıyorum ve bu bebeğimede yansıyo geceleri uyumuyo sürekli kalkıyo meme istiyo sırtım heryerim perişan durumda kötü hissediyorum sonrada pişman oluyorum gerçekten bazen dayanamıyorum 3 4 gündür sanki depresyondayım