lisansli_Mom49 [silindi] evet cnm ben sabah 5 baktım PTT kurum ödemelerinde 500 tl yazıyordu hata ekran görüntüsü aldım şimdi girdim ödenecek tutar yok diyor belki çok yoğun diye hatta veriyor anlayamadım
GericekilmeKorunmaDegill ****bazı arkadaşları 12 ay demis ama 3 ayda 1 veriliyor .dün karsı komsuya memur geldi konusurken duydum bende. aylık verilen baska bi yardım varmış öyle dendi ama ismini falan bilmiyorum e devletten yapılıyormus
DevNsn Deletedmon_65 Özel durum derken açıklamak istermisiniz engel vs gibimi belki size o konudada destek proğramı söyleyebilirim
DevNsn Fatmahmt63 Evet çıkar başvurunuzu e devlet üzerinden yada bağlı olduğunuz bölgenin sosyal yardımlaşma vakfından yapabilirsiniz
MinnakAsel lisansli_Mom49 başvuruyu ne zaman yapmistiniz bende bayramdan önce yaptım kabil edildi ama yatan bir para yok henüz
lisansli_Mom49 MinnakAsel bende 27 Haziran’da yapmiştim 144 aradım şuan güncellenme varmış görünmüyor sabah baktım vardı ileriki saatlerde bakın PTT kurum ödemelerine canm
gcagan Melis2015 yüksek bir ihtimalle cikiyir e devletten basvuru hizmetine girin her seyi sırayla doldurun bu kadar
lisansli_Mom49 sonsuz17 hiç eve gelmediler benm hesabım tanımlı oraya yatar büyük ihtimal yatmasa da PTT de çekerim şuan güncelleme var zaten e devlete
gcagan ikizlerinanasiii çunku şuan daha ödemeler tamamlqnmadi bnmki bayramdn beri kabul edilmis öylece bekliyorm 🙄
lisansli_Mom49 ikizlerinanasiii sabah baktım vardı şimdi bakıyorum ödeme görünmüyor ekran görüntüsünü bile aldım ama suan yok