Kdkdkdkdmc rua_da_senhora_das_verdades onları da gösterdim aldım hepsini eeg istediler ilaç verdiler işte inşallah geçici olur 🤲🏻🤲🏻
simiyyy Bu konuyu bende araştırdım bi dönem, epilepsinin çeşitleri var ve hepsinin farklı belirtileri farklı nöbetleri var. Bunu ancak önce doktorunuz sonra çocuk nöroloğuyla görüşerek anlayabilirsiniz
Yusufum0633 Kdkdkdkdmc bizde kepra kullandık ama boş yere bebeğimde bişey yok şükür sırf babası epilepsi diye bebeğimede başlattılar şimdide egg çektiler temiz çıktı şükür bırakıyoruz
Yusufum0633 Kdkdkdkdmc Amşn canım ama korkma benim 2 görğmcemdede bardı erken teşhiş her zaman iyidir ilacı erken kullandılar şu an hiç bişey kalmadı ama eşim küçükken kullanmadığı için ilaç o ömür boyu kullancak ilaç
Hayaldusu Kdkdkdkdmc benim bebeğim 40 günlük sadece bacaklarıni birden titretiyor. 2 saniye falan sürüyor. Buda epilepsi olabilir mi. Sadece bacakları
hayat6 Hayaldusu hayır sakın öyle düşünüp zihninizi yormayın ablamda çok evham yaptı aynı sekilde bebeğin bacağı titriyordu doktora gitti doktor abartmeyin dedi yeni doganlarda bu normalmiş yani bişi yok
Kdkdkdkdmc Hayaldusu canım bilemem ki benim çocuğumun tüm vücudu anlık en fazla 5 saniye titriyor tek ayağı değil yine de bi göster istersen
sekerszkahve adaatuna benim kızımın epilepsisi var nöbet esnasında tek bir noktaya odaklanıp bakıyordu hiç bir şekilde duymuyordu kasılıp titriyordu yaklaşık 1 1,5 dk falan sürüyordu sonra nöbet bitince derin uykuya dalıyordu
adaatuna sekerszkahve ya kızımda çocukluk masturbasyonu var yaparken bazen odaklanıyor ama seslendiğimde ya da elimi hareket ettirdiğimde hemen bakıyor doktor epilepsi nöbetinden şüphelendi anlamak için sordum ben de
kbrbrgl sekerszkahve merhaba, geçen 9 aylık kızım da mama sandalyesinde kasıldı ve sonrasında uykuya daldı. İlk defa oldu sizin durumunuz nasıl şuan, nasıl başladı bu olay bilgi verebilir misiniz
sekerszkahve adaatuna inşallah değildir korkmayın Allah korusun inşallah seslenince dönüyorsa kasılma yoksa değildir diye umuyorum Allah’ın izniyle