Canım konvilyon diyorlar burda yani kriz yapma belirtisi kendini sıkma ağzını sıkma bayılma çırpınma vs belirtiler oluyor ama bebeklerde epilepsiyi tam teşhis koyamıyorlar egg diye bi cihaz var onu kafaya takıyorlar ama bebek olduğu içşn cıkmıyor biz yanlış teşhisten 4 aydır ilaç kullandık şimdi bıraktık şükür emin ol öyle doktora git