Mrv_ abartmiyorum aynisi yazdiklarnzin su an bile kacinci uyutusum ve sabaha daha cok var 🤦 2 yasina girmis bu arada nice seneleri olsun insallah aslinda baya baya sizi anliyordur iletisimle halletme sansinz yok mu ben byüyp anladikca acaba daha mi kolay olur diye kendimi teselli ediyordumda