geberikgelin gece emmesini de 17 aylıkken bıraktık epey emdi yani. Onda da yine oyalamalarla oyunlarla sabah vereceğim şimdi süt kalmamış diye diye, tabi ki ilk gece krizle, bitirdik. Süt isteyince su teklif ettim. Önce istemeyip sonra razı oldu hep. Kararlı ve sabırlı olursanız halledersiniz. Sizin bebeğiniz benim bıraktığım zamana göre daha büyük daha da iyi anlar söylediklerinizi. Sadece iki anahtar kelime, kararlılık ve sabır.