kuzeyyildizi_
Birkaç saat önce benim kızım da düştü (14 aylık) yeni yürümeye başladı sayılır. Ayaktayken doğruca geriye doğru düştü. Kafasını vurdu. Hastaneye gittik hemen. Kontrol etti. Durduk yere radyasyon vermeyelim. Kusma, gözleme kayma, bir tarafını hareket ettirememe kısacası olağan dışı bişey görürseniz getirin. Ve 3 saatte bşr uyandırıp kontrol edin dedi. Allah korusun hepsini. Ben hastaneye götürülmesi taraftarıyım.