kuzeyyildizi_ 3 saat uyutmasaydiniz yine de bende bebeğimi düşürmüştüm 7 aylikken bazadan doktor göz kayması,sersemlik,uyku hali,kusma vs var mı dedi yok demiştim ama yine de 4 saat uyutmamistim kötü düşünmeyin Allah korumuştur insallah siz yine de önleminizi alın gözlemleyin bebeğinizi