Efemomy merhaba, öncelikle egzemanın sebebini bulmanız gerekiyor .eğer besin alerjisi ise o besini kesince yavaş yavaş düzelir aksi halde kısır döngü halinde sürekli o kremleri kortizonları kullanmak zorunda kalırsınız . Bebeğin vücudunu nemli tutun nemlendirin . Kimyasal içerikli deterjan ya da şampuan kullanmayın . Banyo suyu çok sıcak olmasın banyodan sonra nemlendirin . Zor bi süreç ama geçecek