Merhaba kızlar 48 günlük oğlum var yanaklarında 1 2 derken sivilce doldu ilk biz hep düşündük sıcaktan süt akıyor tahriş oluyodır filan diye doktora götürdük egzama dedi kaka tahlili yaptı herhangi bi alerji çıkmadı 2 adet krem verdi bepantol egzama 30 dk da kaşıntı giderici bi de hipokort diye bi krem verdi bebeğimin elleri sürekli yüzünden kaşınıyor yavrum demekki uykusunda huysuzlanıyor elleriyle kendini uyandırıyor. Daha önce yaşamış da iyileşmiş olan bebeklerin anneleri önerilerinize ihtiyacım var 🙁🙁🙁