Zeynp003 felis yani benim oğlum şuan 4 yaşında birz çok üzerine düşmediğin zaman normal olan şeylerle geçirmeye çalıştığın da geçiyor biraz daha rahat olmak lazım sonuçta krem ilaç hepsi geçirecek şeyler ama ona çok yararı yok şimdi kizim iki aylık sick yerde değiliz ama anne sütünden kaynaklı yüzünde ısırık gibi kuru kuru noktalar oluştu yıkamaya devam o yüzden baya geçti ☺️
felis Edamercann Çok şükür, sevindim geçmesine. 🌸 Bizim doktor kontrolüne var daha ama olmadı ben de bir danışacağım. Teşekkür ederim. 💛
felis Btlbrt Boyun boğumlarından da çok çekmiştim doğru. 😐 Cidden benziyorlar, bunu da araştıracağım. Çok teşekkür ederim. 🥰
felis Deniz3520 Akşam üzeri salon (oyun oynadığı odamız olur) 30 dereceyi buluyor 🥵 Kendi odasını da cam ve fan açarak ancak 26 dereceye düşürebiliyoruz. Sanırım klima alma zamanı geldi. 😶
Deniz3520 felis Evet dışarıdan da sıcak hava geliyor biz de 3 aylığız başka odada klima çalışıyor odasına kadar geliyor serinlik hiç yaşamadık ve uyku kalitesi artıyor senlik olunca inşallah geçer
Emnedmr felis ben bugün doktora gittim aşırı isilik var diye kurulukla beraber mustela stelatopia krem ve şampuan önerdi bakalim denedim arastir bi istersen sende
felis Zeynp003 Kesinlikle biraz rahat olmak, oluruna bırakmak gerek ama gelin görün ki ana yüreği… 🥲 Eh acemilik de eklenince illa bir müdahalede bulunmam gerek diye düşünüyorum. 🙄 Çok haklısınız, inşallah zamanla bunu da becerebilirim 🤗
Zeynp003 felis her anne çocuğu için en iyisini bilir ve yapar siz de içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın ❤️
merveasm Kızlar benim oglum bugun fena döktü. Bacakları komple bacakları ellerinin içi. Cok sıcak sıcakta da cok oynadı hopladı zıpladı. Suan da atesi var isilikle ilgili olabilir mi
Zeynp003 merveasm ateşi varsa döküntü olabilir o hasta olmuş olabilir benim oğlum da bı ara öyle olmuştu ve kızarıklık oldu
felis merveasm Çok geçmiş olsun, ılık bir banyo yaptırıp ateşini takip edin bence. Dilerim bir şeyi kalmaz. 🤲🏻