Merhaba sevgili anneler,
7 aylık bebeğim var ve malum sıcaklar sonucu sırt, göğüs ve kollarının üst kısmı isilik oldu.
- Öğle ve akşam olmak üzere 2 defa ılık banyo yaptırıyorum.
- Doktor hassas ciltli olduğunu söyleyip bir krem vermişti (Linola), onu sürüyorum.
- Sudocrem önerildiği için onu da denedim.
- Cildini kuru tutmaya çalışıyorum.
- Çoğu kişi pudra önermediği için onu kullanmıyorum.
….ama değişen bir şey maalesef yok.
Önerisi olan, daha önce bir şeyler deneyip faydasını gören var mıdır? 🥲💛