kenankaan [silindi] şöyle diyim bizimki de yapıştı, doktor ufak kesiyle açmıştı gene yapıştı, sonra biz Ankara’da cocuk ürologu alanında Prof olan hocaya gittik. Boşuna çocuğa eziyet etmeyin büyüdükçe bu yapışıklık açılıyor zaten dedi. Ellemiyorum şimdi
[silindi] kenankaan evet öyleymiş baya bi araştırdım ama doktor bilgi vermeyince ister istemez tedirgin oldum
Serotoninhormonu [silindi] benim oğlum 3 yaşında bi tarafı yapışmış hep geri çekmen lazım yapışmış öyle kaynamış ama sıkıntı yok
birmelekannesi2 [silindi] benim oğlumda 3 aylıkken oldu yapisiklik var şuan 9 aylık doktor büyüdükçe yapisiklik geçecek boşuna uğraşma dedi bana canım