[silindi] 2 aylıkken sünnet oldu oğlum şuan 9 aylık sünnet derisi yapışmış doktor açtı açmazsan yine yapışır dedi ama açtığım halde bugün yine yapıştığını farkettim. Ne zaman geçer yapışması ne zamana kadar açmam gerekecek hiç bişey söylemedi
Kubrasolmmaz [silindi] benim oğlumun tombik diye içime kaçar demişlerdi her altını açtığında çıkart deri ve gerçekten bir süre sonra kendiliğinden düzeldi şuan eskisi gibi. İçine kaçmıyor
endoplazmikretikulumiste [silindi] her altını açtığında elinle o deriyi sıyır geriye it masaj yap özellikle duş aldırırken sabunla yıka geriye at bizimkide yapışmak üzereyken dr a götürdük dr eliyle açtı geç kalsaydık lazerle açacaklardı her yapışma lazerlede açılmıyor 2. Sünnet olan çocuklar var
kenankaan [silindi] şöyle diyim bizimki de yapıştı, doktor ufak kesiyle açmıştı gene yapıştı, sonra biz Ankara’da cocuk ürologu alanında Prof olan hocaya gittik. Boşuna çocuğa eziyet etmeyin büyüdükçe bu yapışıklık açılıyor zaten dedi. Ellemiyorum şimdi
[silindi] Rdn krem önermedi ama ben yinede sünnet olduğunda verilen keremden sürdüm ona rağmen yapıştı. Siz hangi kremi kullandınız
Sermincev [silindi] antibiyotikli bu krem, işe yarar aslında galiba ama tam bilmiyorum :) fito varsa onu da sürebilirsiniz
[silindi] Sermincev evet antibiyotikli ama bilemedim bende. Fito var onu da deniyim teşekkür ederim ☺️
BenMathilda [silindi] sarı kantaron yağı önermişti doktor ondan sürmüştük yapışma olmadi, antibiotikli kremi yapisiklik icin kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum
BenMathilda [silindi] 14 aylikti ama doktor ayı farketmeksizin sunnet olan tum bebeklere öneriyordu zaten
[silindi] BenMathilda yok ben yapışma için sordum 6 aydan küçük bebeklerde görülüyor bu durum sizde kanroeondan dolayı mı olmadı diye merak ettim
BenMathilda [silindi] kilodan dolayi büyük bebeklerde de olabileceği söylenmişti bize de, gecmis olsun💐
[silindi] Kubrasolmmaz tombik değil ama eti sıkı içine kaçıyor sünnet olduğundan beri her bezlemede çıkarıyorum ona rağmen yapıştı 7 ay oldu hala düzelmedi sizin nekadar süreden sonra düzeldi
Deletedmom_41 Kubrasolmmaz Ne kadar sure sonra acaba? Benim oglum 2 aylikken oldu suan 18 aylik arada disarda arada icte ama genellikle icte kilolu idi o zamanda suanda da kilo verrdi ama yinede o kisim pek zayif sayilmaz bende o bolgedeki yaga bagliyorum doktor yurumeye baslayip zayifladikca ortaya cikar demisti
Dpr Bizde öyle bi durum olmadı ama olsa kantaron yağı sürerdim herhalde antibiyotik kremden daha masum
Kubrasolmmaz Deletedmom_41 benimde baya kaldı 19 aya belki daha fazla sürede düzeldi sıkıntı yapmayın gördükçe elinizle bastırıp hafif çıkartın sıkıntınyapmayın