Nlvdgn resmi varmı resim yükleyebilirmisiniz benim kızıminda aynı şekilde üç aydır kaşınıyor dün özele bi profesöre gittik iki tane losyon bir tane şurup verdi sinek ısırığı gibi yaraları vardı mikrop kapmış onlara baticon surmemi söyledi bugün ikinci günümüz cok şükür kaşıntısı azaldı gibi büyük yaralari söndü hafifledi sadece çok terliyor dediğiniz gibi çok sıcak o yüzden isilik olmaya başladı yüzü felan onun dışında doktor bize kükürtlü sabun kullan vücuduna kese atmadan ve şampuan sadece haftada bir kez yap dedi bakalım inşallah iyi olurlar kaşıntı çok kötü birşey gördükçe insanın elinden birşeyde gelmeyince içi acıyor gerçekten merak ettim sizinkini resim yükleme şansınız varmı acaba