Erguvn henüz tedavimiz tam manasıyla bitmiş sayılmaz lakin gelişimi normal yaşıtlarını yakalayalı çok oldu normal bir 3.5 yaş çocuğu ne yapıyorsa oglum da aynılarını yapıyor zor zamanlardan geçti bebekken şu an çok iyi buna şükür sırada benim o süreç içerisinde geliştirdiğim travmalari unutmamda😇