Keremikoom yok valla bilmiyorum benimde hala surec devam ediyor arıyorum 144 du basvurunuz gorunmuyor dıyorlar ilerleyen gunlerde arayın gecen pazar eve de geldıler sosyalden sordum neden kabul olmuyor dedı cok basvuru oldugu ıcın dedı ama kabul olucak ya obur paranın yatmasına yakın kabul edecekler bende beklıyorum hala