Eslin_26 he bide bu var çok haklısın .mesela benim annemde kardeşimin eşiyle bazen takisir ama böyle konularla alakalı değil ne desen aklıma bile gelmiyor şuan .annem gelir işte şöyle oldu böyle dedi diye anlatır aman anne sen kendine bak bırak naparlarsa yapsınlar hiç umursama der geçerim ama annemi tutsam doldursam üç güne olay kapanıyor bu sefer ben kötü olcam.ablnnem haklı bile olsa onu poh pohlayip ben sendenim diyip gazlamam bırak anne der geçerim.yani buna dahil olmam için anneme muhteşem bı saygısızlık yapması lazım ufak bı konu için niye aralarını bozmalarina müsade edeyim yaklaşık 10 yıl olacak bir kere eşinin kötü bı lafini duymadım herzaman nereye gitseler abla sende gel der başka biri olsa istemez ama beni kendisi arayıp gel diyor .neleri var istiyolarki abisi kardeşi eşini ezsin kötü davransin bunlarda hemen alkislasin bundan mutlu olanlar var.