Ugggg kabullenemiyorum bir turlu çok mu saf gördüler beni diye düşünmeden edemiyorum .Once kendi borçlarını ödemek için istedi üstelik 7 yerden gelirleri olduğu halde .Benim de borçlarım var dedim ben de maaşımla borçlarımızı bitirmeye çalışıyorum anne dedim .Mehrimi bozmak isteseydim kendi borçlarıma öderdim dedim .Sonra da kayınım için istedi üstelik kendisi öğretmen çalıştığı halde bana ihtiyacı olmadığı halde benden mehrimi onun için istedi .Ben tabi ki şakayla karışık red ettim kirmadan .Sinra da hastalığının tedavisi icin ima etti .Onun altınları , evlerinin kiraları ,dükkanlarının kiraları ,oğlunun maaşı dururken benden neden istiyor ki dedim kızına .Bilmiyorum anlat anlat bitmiyor iste .Bu mehir bende durduğu sürece benden nefret edip huzurumu kaciracak.Bizim bir aracımız var hergun hergun binip binip kullanıyorlar bir kere olsun yakıt koymuyorlar bir kere olsun bakıma götürmüyorlar her ay sadece arabaya çalışmaktan giderini karşılamaktan borçlarımızı ödeyemiyoruz .Zaten kaynanamın istediği bu benden mehrimi alamayınca beni ekonomik zarara uğratacagi arabayi hiç durdurmadan kullanıyor